Tuesday, January 31, 2012

DIA..

dia..
hadir dalam hidupku tatkala aku telah letih utk bercinta lagi..
kehadirannya bagiku memberi sinar baru bagiku..
hati yg dulu sering menangis..
kini kembali senyum saat kehadirannya..

dia..
sentiasa menemaniku d saat aku amat memerlukan seseorang..
sentiasa d sampingku d saat aku bersedih..dan gembira..
tidak pernah membiarkan aku bersendirian..

dia..
tidak pernah mahu aku menitiskan airmata..
baginya..airmataku begitu berharga..
tapi..aku hanya seorang wanita biasa..
yang hatinya sgt rapuh..

andai dia jodoh buat ku d luh mahfuz..
aku terima dia seadanya..
kekurangannya aku jadikan kelebihanku..
kelebihannya..aku jdkan kekuatan dalam diriku..


Ya Allah..
kau dekatkanlah hati kami berdua..
kau satukanlah hati kami berdua..
andai aku adalah tulang rusuknya yang hilang..
amin yarabal a'lamin......

No comments:

Post a Comment